lørdag 14. mai 2011

Synspunkter på alt

Da har jeg bestemt meg for å opprette min egen blogg på nettet, publisere mine tanker, og gjennom min trang til å komme ut til verden med mine tanker, gjøre ett forsøk på å lokke deg til å lese alle mine innlegg.

Jeg lover deg at du kommer til å bli provosert, irritert og sågar enkelte ganger hoderistende oppgitt over mine "enkle" måter å trykke på knapper. Hvis det er en ting jeg har lært meg at folk reagerer på, så er det at jeg er ukuelig i min tro på mine egne tanker. Jeg er oppvokst og har erfart at jeg vet veldig ofte hva som kommer til å bli bra å hva som bare er å skrinlegge umiddelbart.

Jeg lover å at jeg kommer til å svinge så mye i tema at du enkelte ganger ikke kommer til å ha den minste interesse av å lese bloggen min. Likevel håper jeg du tar deg tid hver gang... Du vil finne en rød tråd, jeg lover å åpne opp å vise deg hva som er på innsiden. Skal jeg skrive blogg skal jeg være ærlig. Den gangen jeg ikke tør det legger jeg ned.

For dere som følger min samboers blogg skal jeg umiddelbart advare dere mot at dette ikke blir på langt nært like underholdende. Jeg trenger å tømme hodet mitt for tanker før jeg bobler over og ut, Åsas blogger er geniale rett og slett fordi hun er ustyrlig morsom.

Så, håper du kommer til å sette pris på mine ord, at du tar deg tid til å kommentere enten du er enig eller ei. Å vil du ikke få ut dine tanker offentlig kan jeg treffes på kenruneberg@hotmail.com

Enjoy og kom snart tilbake...

Ken Rune

1 kommentar: